Detalii Contact

Adresa: str. Lacu Rezii, nr. 92,

Oraş Însurăţei, jud. Brăila, cod poştal 815300

Telefon: 0239 / 660 331

E-mail: secretariat@scoalainsuratei.ro

scoala.insuratei@gmail.com   (temporar)

 

Promovare web prin backlink

Construiți o mulțime de link-uri către pagina dvs

Link-urile nu sunt răspunsul la toate

Din acest paragraf poate părea că, pentru a vă clasa pe locul 1 în Google, tot ce trebuie să faceți este să construiți mai multe backlink-uri decât paginile care se află în prezent acolo.

Și deși acest lucru este adevărat într-o anumită măsură, în realitate lucrurile sunt puțin mai nuanțate decât atât.

În afară de faptul că toate linkurile nu sunt egale (vom vorbi mai multe despre asta în capitolul 3), motoarele de căutare iau în considerare multe alte variabile atunci când clasifică paginile. Iar amestecul acestor variabile poate depinde de fapt de tipul de interogare de căutare pentru care doriți să vă clasați.

Așadar, dacă construiți o mulțime de link-uri către pagina dvs. și încă se clasifică prost, nu da vina pe acest ghid că vă induce în eroare. Uitați-vă la alți factori de clasare care v-ar putea împiedica să vă clasați bine.

Dacă puteți accesa un site web care nu vă aparține și vă puteți plasa manual linkul acolo, asta se numește „adăugarea” unui link. Cele mai comune tactici care se încadrează în această categorie sunt:

  • Trimiteri de director de afaceri;
  • Crearea profilului social;
  • Comentarea blogului;
  • Postare pe forumuri, comunități și site-uri de întrebări și răspunsuri;
  • Crearea de liste de căutare de locuri de muncă;

Construirea de legături prin aceste tactici este foarte ușor de făcut. Și tocmai din acest motiv, acele linkuri tind să aibă o valoare foarte scăzută în ochii Google (și în unele cazuri pot fi chiar semnalate ca SPAM).

În afară de asta, aceste tipuri de link-uri abia vă oferă niciun avantaj competitiv. Dacă poți să accesezi un site web și să-ți plasezi manual linkul acolo, nimic nu-i împiedică pe concurenții tăi să facă același lucru.

Cu toate acestea, nu ar trebui să ignorați în totalitate acest grup de tactici de construire a legăturilor. Fiecare dintre ele poate fi de fapt destul de benefic pentru afacerea dvs. online din alte motive decât achiziționarea de link-uri.